Olen käyttänyt jo useita vuosia Four reasons shampoita, mutta nyt päätin kokeilla sellaisen rinnalla entistä vakkarimerkkiäni Glissiä. Jo muutaman pesun jälkeen muistin, miksi tätä joskus niin paljon hehkutin.
Four reasonsin vertaiseksi tämä ei ihan nouse, mutta hintalaatusuhteeltaan tämä on kyllä ehdottomasti toisiksi paras shampoo.
Sain mun tuttavalta tälläisen näytepullon suihkeseerumia, jota siis suihkutetaan hiuksiin ennen muotoilurautojen käyttöä.
Olen tunnetusti aika laiska laittamaan hiuksia, mutta kokeillakseni tätä, tein itselleni kiharat ja ihan hyvin tuote toimi, ei jättänyt hiuksia tahmaisiksi tai kökköisiksi, niin kuin ainakin kaksi vastaavaa tuotetta joita olen käyttänyt on tehnyt.
Tästä onkin jo oma postaus, mutta näin vielä pidemmän käytön jälkeen voin edelleen hehkuttaa yhtä paljon.
Laivan kosmetiikkakaupan huulirasvahyllyt notkuivat ja en vain voinut olla ostamatta jotakin huulirasvaa tuliaisiksi itselleni. Testerin mukaan tämä vaikutti ihan hyvältä ja pitkän pohdinnan jälkeen päädyin tähän, mutta muutaman käyttökerran jälkeen totesin tämän olevan aivan kamalan makuista(en maistele tarkoituksella, mutta tästä tulee väkisinkin paha maku suuhun :-D) ja mainostettu kosteuttava ominaisuus ei ainakaan omissa huulissani ole tullut esille.
Päätin ihan huvikseni kokeilla joskus jotakin vähän halvempaakin lakkaa, koska välillä rahapussini nyörit ovat olleet turhankin tiukilla kalliiden kampaamoiden tai kalliiden merkkien lakkojen myötä.
Muutamien käyttökertojen jälkeen voin kertoa, että tämä Rainbowin lakka ei ole sen huonompi mitä hieman kalliimpaa merkkiä olevat lakat mitä olen kokeillut. Jotkut kalliit lakat tämä jopa peittoaa helposti!
Doven suihkusaippuat ovat olleet jo pidempään suosikkejani ja olenkin tässä vuoden sisällä ostanut vain kyseisen merkin suihkusaippuoita, aina eri tuoksusia.
Tämä vie kyllä ehdottomasti voiton!
vaikuttaa ihan heti niin hyvältä blogilta ,että sait heti lukijan ! :) käy kurkkaa mun http://viajar-con-una-chica.blogspot.fi/ :))
VastaaPoistaihana tää tausta!
VastaaPoistahttp://justmy-luck.blogspot.fi/
Mäkin pidän kovasti Glissin hiustenhoitotuotteista, ne on hinta-laatu -suhteeltaan tositosi hyviä :) ihana blogi!
VastaaPoistahttp://chiquine.blogspot.fi
Ihana ulkoasu blogissasi! :) Ja vaikuttaakin kiinnostavalta, voi olla, että jään seurailemaan!
VastaaPoistawww.million-little-piecess.blogspot.com
Itekki tykkään noista Doven suihkusaippuoista, ne tuoksuu niin hyville! :)
VastaaPoistahttp://littlebitsmile.blogspot.fi/